Projekty
Projekt "Today or Mayday"
Od początku lutego br. klasa 2Mg bierze udział w projekcie międzynarodowym eTwinning - Today or Mayday. Projekt związany jest ze zmianami klimatycznymi i zrównoważonym rozwojem. W ramach projektu organizujemy w naszej szkole akcję HELP SAVE OUR PLANET!
Zielona kampania będzie trwała do końca roku szkolnego.
Zapraszamy wszystkich chętnych do zaangażowania się w naszą akcję, a mianowicie:
- przynoszenie do szkoły zużytych baterii,
- przynoszenie plastikowych zakrętek/nakrętek,
- zbieranie makulatury,
- sadzenie drzewek,
- proponujemy również Clean Up the World - Sprzątanie Świata w okolicy szkoły,
- obejrzenie filmów w języku angielskim znajdujących się pod linkami:
Obejrzyj film 1
Obejrzyj film 2
Obejrzyj film 3
Po zaznajomieniu się z tematyką filmów zapraszamy chętnych do udziału w konkursie ekologicznym obejmującym zagadnienia zmian klimatycznych oraz zrównoważonego rozwoju. Konkurs odbędzie się dnia 14 czerwca.
Zgłoszenia w sprawie konkursu proszę kierować drogą mailową lub osobiście do koordynatora akcji - Anny Bułaj-Michalskiej.
Logo Kampanii zaprojektowane przez Kasię Jankowską
Kolaż plakatów wykonanych przez uczestników projektu
Projekt "Be Quiet, We Are Here!"
Od początku grudnia 2020 r. wolontariusze Szkolnego Koła Wolontariatu XXIV LO biorą udział w projekcie międzynarodowym eTwinning - Be Quiet, We Are Here! Szkoły partnerskie to: Bułgaria, Chorwacja, Francja, Jordania, Portugalia, Rumunia, Tunezja, Turcja.
Cel projektu to: niwelowanie przesądów i stereotypów odnośnie niepełnosprawności, podniesienie świadomości uczniów poprzez zdobywanie przez nich wiedzy na temat osób niesłyszących oraz zapoznanie się z brytyjskim alfabetem migowym i podstawowym słownictwem języka migowego, uwrażliwienie na doznania i przeżycia innych, dostrzeganie i akceptowanie różnic między ludźmi.
Nasi wolontariusze współpracowali nad projektem wspólnie z uczniami z różnych krajów. Wykazali się dużą kreatywnością tworząc slogany i plakaty, projektując kartki świąteczne, nagrywając piosenki w języku migowym, a także pisząc artykuły w języku angielskim do e-gazety.
Piosenka "What a wonderful world" w języku migowym.mp4
Uczniowie uczyli się brytyjskiego alfabetu migowego oraz słówek dzięki interaktywnym grom na platformach LearningApps, wordwall, baamboozle, jigsawplanet Kahoot i Quizizz. Wzięli również udział w konkursie związanym z brytyjskim językiem migowym.
Uczestnicy projektu
Awatary uczestników projektu
Wyróżnione osoby to: Maja Pietrzak kl. 2D, Wiktoria Soboska kl. 2Bg, Sylwia Kordyalik kl. 2D, Krzysztof Krukowski kl. 1A, Kinga Bartłomiejczyk k. 2Bg, Maciej Majek kl. 2Bg.