Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"Be quiet, we are here".

Od początku grudnia 2020 r. wolontariusze Szkolnego Koła Wolontariatu XXIV LO biorą udział w projekcie międzynarodowym eTwinning - Be Quiet, We Are Here! Szkoły partnerskie to: Bułgaria, Chorwacja, Francja, Jordania, Portugalia, Rumunia, Tunezja, Turcja.

Logo

Cel projektu to: niwelowanie przesądów i stereotypów odnośnie niepełnosprawności, podniesienie świadomości uczniów poprzez zdobywanie przez nich wiedzy na temat osób niesłyszących oraz zapoznanie się z brytyjskim alfabetem migowym i podstawowym słownictwem języka migowego, uwrażliwienie na doznania i przeżycia innych, dostrzeganie i akceptowanie różnic między ludźmi.

logo

 

Nasi wolontariusze współpracowali nad projektem wspólnie z uczniami z różnych krajów. Wykazali się dużą kreatywnością tworząc slogany i plakaty, projektując kartki świąteczne, nagrywając piosenki w języku migowym, a także pisząc artykuły w języku angielskim do e-gazety.

Piosenka "What a wonderful world" w języku migowym.mp4

Uczniowie uczyli się brytyjskiego alfabetu migowego oraz słówek dzięki interaktywnym grom na platformach LearningApps, wordwall, baamboozle, jigsawplanet Kahoot i Quizizz. Wzięli również udział w konkursie związanym z brytyjskim językiem migowym.

Uczestnicy projektu

Uczestnicy projektu

Awatary uczestników projektu

Wolontariusze

Wyróżnione osoby to: Maja Pietrzak kl. 2D, Wiktoria Soboska kl. 2Bg, Sylwia Kordyalik kl. 2D, Krzysztof Krukowski kl. 1A, Kinga Bartłomiejczyk k. 2Bg, Maciej Majek kl. 2Bg.