Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekt naukowy Uniwersytetu Łódzkiego.

Uczniowie klasy IIIa pod opieką Doroty Żuchowskiej uczestniczyli w interesującym projekcie naukowym, dotyczącym problematyki wayfindingu, prowadzonym przez pracowników Katedry Informatologii i Bibliologii UŁ. W „labiryntach” gmachu Wydziału Filologicznego mieszczącym się przy ul. Pomorskiej 171/173, każdy z uczniów miał za zadanie odszukać cztery pomieszczenia w określonym czasie, opierając się jedynie na znakach informacyjnych zamieszczonych na korytarzach.

Następnie uczniowie wypełniali ankiety, gdzie informowali o swoich problemach w odnalezieniu właściwej drogi. Wyniki eksperymentu opracowane przez pracowników Katedry mają posłużyć do usprawnienia komunikacji w budynku.

Na zakończenie pracownicy UŁ opowiedzieli o specyfice studiów na kierunku Informacja w Środowisku Cyfrowym oraz oprowadzili nas po budynku pokazując „tajne” szlaki komunikacyjne.